måndag 6 augusti 2012

Den fick följa med hem igen..

Från hoppträningen i lördags i Brandstorp

Den har inte varit nådig det sista.. husvagnen! Nu var det så att jag veeerkligen behöver ha den besiktigad och innan hade den bommat tre stycken pga bromsarna. PG har mekat o mekat o under tiden har nog alla i byn lärt sej nya ramsor:) - Sätt ut Aset på Blocket under skänkes!! Fick jag höra en gång. -Neee, då kör jag den till nån som kan fixa det och sen vips så grejjade det till sig.. Kanske inte vips .. men nästan!
Ja ändå till Tranås fick jag dra Aset till besiktningen, som den heter husvagnen, men det lönade sig. Gött!!
I morgon åker vi till Emelie o tränar Hanna o Helmer igen och Sara hänger med, kul!

En massa andra roliga saker har hänt så jag går här o småmyser lite. Alltid kul med positiv feedback!
Nu hade jag tänkt hitta en massa fina kort jag har någonstans på Petra Aulenkamp som var här häromdan. Lite kaffe slank ner och en go pratstund. Tyvärr så hittade jag inte korten. VAR är dom ! En massa roliga minnen finns i dom korten. Skulle vara kul att åka ner till Petra och bara vara som en semestertripp eller kanske en liten tävling.. Inget bestämt inget planerat, allt beror på :)

Inga kommentarer: