söndag 19 augusti 2012

Sitter som en keps!


Färdigmålat hus!! Tjohooo!!

Jäkligt skönt att huset är färdigmålat!! Åh så skööönt!!! PG fick fixa till det sista, jag gillar inte att klättra på stegar:)
I dag börjar ju skolan igen och allt kommer att vara som vanligt, på ett sätt är det bra med lite mer vardag och rutiner men å andra sidan är det skönt att slippa titta på klockan på kvällarna för att man ska orka upp dagen efter. Strax ska jag sätta mig och mata in i det nya lönesystemet PG skaffat, för det ska bli smidigt med lönehanteringen..

 Ja vi får se hur smidigt det kommer bli innan jag är klar:) Antagligen är det saker som kommer strula...
Tänkte lägga lite spår idag också till hundarna så dom får jobba lite med näsan, det var jättelänge sen. Gick på gärdet här hemma igår och det var nästan väl högt, halvvägs upp till knäna .. Men å andra sidan kommer jag ha himla bra koll på vart jag gått.. ha ha!!
I går kväll sprang jag bort till mitt kantarellställe och det fanns en hel del måste jag säga.. Var tvungen att ringa till Hanna så hon kom också och plockade. Vilken lycka det är!! Ikväll har vi träning för Emelie igen med Hanna och Helmer. Idag ska vi vara i Brandstorp på Maddes ridbana som omväxling. En jättefin bana med utsikt över hela Vättern!
Hanna och Helmer

Denna är ju lite bra faktiskt.. :)

Nehe, dax att sätta lite fart nu då..

Inga kommentarer: