tisdag 21 augusti 2012

En käftsmäll och punka på tutten..

PG som fyller på fredag.. Only 44

Idag hade jag jädrar laddat för en sväng lydnad! Hela dagen i går surrade det i huvet på nya tankar som kommit eller att jag fått det hela bekräftat på ett eller annat sätt. Jag har faan fått en uppenbarelse.. !!
Innan jag gick ut skrev jag 2 och en halv sida i collegeblocket, lite brainstorming och sen ut på planen med Indy. Jag visste preciiiis vad jag vill ha.. och inte ha!! Jag blev himla förvånad själv faktiskt, att det blev såpass bra som det blev. Gasa i ena änden och samla ihop i nästa och sen in med kravfasen.. Har ju i och för sig jobbat med det ett tag nu men nu var det några detaljer jag vill testa.. Visst, det var verkligen inte hundra men det var fasen så mycket bättre och nu var han lyhörd och gick mer på mitt kroppsspråk!! Jag måste sluta slarva!!!! Vara här och nu i MOMENTET och inte hur momentet ska se ut om några sekunder.. Jag är inte där och kommer kanske inte ens dit, för något kanske händer så jag får bryta..
Men jag är jättenöjd med passet och Indy också tror jag för han gav järnet:) Vov vov!!
Mollan då den lilla skruttan!! Hennes pass hade jag mer som ett lek och samarbets-pass.. Med apporten!
Hon har ingen riktig koll på kroppen lilla Mollan. Vi lattjade lite och kastade och hon kommer tillbaka, vi leker och hon skallar och visar hur kul detta är.. Men hon är inte helt lätt att läsa av alltid.. Som en kanonkula kommer hon rätt upp i ansiktet och käftsmäll är ett faktum då ja.. Från att sitta helt still till att explodera tar en microsekund. Ja det var inte skönt att bli biten i ena tutten heller men det gick inte hål denna gången i allafall.. Det är allt eller inget enligt Mollys modell.. Ja det får tränas på mer, med regler i leken tror jag:) Hopp, nu dax att sätta sig med löneprogrammet igen då, får ringa supporten. Han kommer få ett lååångt samtal från mig. Hoppas att han har en sensuell röst:))))

Inga kommentarer: