torsdag 30 augusti 2012

Det som inte dödar, det härdar..


Det tänkte jag när mina fötter inte ville vara med mer på jobbet idag. Till slut klämde jag i mej ett par Ipren så var den saken slutdiskuterad.
Jag var så trött när jag kom ut till bilparkeringen att jag funderade på att ta mej en powernap, men kom på att det skulle väl se så jäkla dumt ut med en sovande o dreglande kökspersonal så jag sket i det och åkte hem. Tur va det.. Upp i sängen för att fjäska för fötterna så dom ville med på hundträning ikväll. Hann precis dra ett par stockar då kom åsk-helvetet. Upp som en sprätt och dra ur alla kontakter till TV o datorer.. Yes, det klarade sig denna gången också. När jag drog på mej jackan för att åka till träningen kom det ett sånt skyfall så det var alldeles skummigt på backen. Hm! Fram med paraplyet då o ut bara! Det lungnar sig nog..
Vi var inte många idag precis men det är rätt skönt också ibland, man får en lite mer kontakt med folk också när det inte blir så utspritt överallt. Körde lite vad Johan sagt jag skulle träna på men eftersom jag nog har syrebrist i hjärnan så gick inte hissen ända upp idag (heller) Ja tur att Pernilla kan sparka på mej och hålla koll! Ett rapp i ryggen skulle jag behövt och inte en massa jävla regn!
Lite kul snack blev det också och fika, satt som en keps det..
Nu ska jag ta en varm låååång dusch och ladda för i morgon.. Då är det fredag och jag ska fixa en VIP middag.. Hur bra kommer det gå då?

Inga kommentarer: