lördag 25 augusti 2012

Ett blä-pass..

Visst ser hon klok ut Mollan :)

Nej det var inget superpass med Indy idag precis.. Jag ville för mycket och det var han inte med på.. Så är det ibland. Ändå så var vissa delar riktigt fina med, det måste jag säga men jag tror att jag hade för höga krav.. Bara att erkänna, bita ihop och komma igen :) Lika så till Indy.. Han fick ett pass till och det var till för nästa pass.. Vi busade stoll på planen och gick bananas.. Kul ska man ha också!!
Det fick bli avslutet på den träningen och det kändes bra.. Har man för höga krav så får det kompenseras så han inte blir sänkt.. Det ska vara värt att jobba alltså:)
Mollan tränades på inkallning med fart.. Ja det blev lite error där när hon reste sig. Hon ställde sig upp och när jag säger NEJ så står hon lugnt kvar tills jag hämtar henne o lägger om på samma plats.. ingen big deal liksom, bra! Gör om och gör rätt då.. Hon kan fundera den damen..
Nu ska jag gå o kvällsrasta jyckarna, det blir min grej idag då PG är på lastbilsmässa i stan.. Just nu tror jag dom satt på Piren och drack bärsisar.. Görr ska dom ha det:)

Ja just det.. Jag höll på att skita knäck igår när jag skulle till svampskogen!! Det är ett läskigt ställe faktiskt som jag inte gärna går till All alone, för det känns kusligt. jag drog med mig svärmor mot att det växte fiiina kantareller där.. Ja, och vi klampar in där med snoken i backen o helt plötsligt står det en karl där framför mig.. My God!! Ståpäls direkt men det var bara grannen som var ute i samma ärende som tur va.. Uschans va skraj jag blev..

Inga kommentarer: