torsdag 16 augusti 2012

Den borde vara utsliten..

Åke vill inte bli mos..

.. penseln! Hur många liter färg jag har kletat på lagård och hus vet jag inte men det är mååånga burkar.. STORA!
I dag fick hundträningen stå åt sidan för jag vill bli klar nån gång. Den här saxliften har ju varit fantastisk praktisk. Jag har blivit riktigt bra på att köra den måste jag säga. Det har blivit några varv runt kåken:) Det har ju hänt att jag missbedömt avståndet o så till huset, men lite skav går ju måla över! I dag blev jag sketans rädd en gång då jag böjde mig över kanten när jag skulle in till huset, en stor röd fläck under ena hjulet! Satiken, ligger kattfan under däcket? Tur att det var en liten hink med gammal färg i.. Phu! Det räcker att jag kört över en katt!
I morgon blir det att träna lite hund igen. Faktiskt borde jag spåra men jag tycker inte det är särskilt kul, men får göra det ändå :)

Inga kommentarer: