onsdag 1 augusti 2012

Det blev hej då till slut..


Ja inte var jag riktigt förberedd på detta! Att byta bil.. Denna svarta volvo har varit med under 7 år och det har ju varit en del resor med den om man säger så.. Några Tysklandsresor med tävlingar med hundarna och andra roliga semeste-resor, jag är ju sån att jag fäster mig vid det jag gillar och jag gillade verkligen denna bilen.. Men nu så efter en del vånda fick det bli en annan nyare svart volvo, det blir nog bra. Men jag kommer sakna min gamla inrökta hundluktande bil! Nu måste jag skärpa upp mig också med skötsel av denna och det är inte min starka sida. Jag lär få någon skrapa av PG!
Nästan hela dagen har gått till att städa och dammsuga den gamle, plocka grejer och hittat en massa gamla repiga cd skivor.. En och en annan penna, suddgummi, halsband, öronhänge, hundgodis, kvitton, kapsyler, ficklampor, Ipren, avmaskningsmedel och en o annan sak som jag inte ens vet vad det är.. Kanske bra att byta ibland då:)
Det är väl vad denna dagen har gått till.. I morgon ska jag faan i mej måla annars blir jag galen om jag inte blir klar med detta någon gång..

Inga kommentarer: