söndag 16 september 2012

En energikick, det behövde jag..

En sån jäkla rolig söndag!! Upp tidigt och blev hämtad ev Pernilla in the early morning och vidare mot metropolen Viebäck för spår med Johan.. Så kul att träffa Pernilla igen, vi som är vana vid att träffas flera gånger i veckan har inte hunnit med det: Nu var det fart på munnarna minsann med skratt o flams och som vanligt frågar Pernilla när vi kommer på E4;an.. -Det är här vi ska av, va?? Ha ha!!
Några andra dök också upp på spårträningen, nygamla vänner får man väl säga:) Kul att ses igen..
Så bra att Matilda och jag hunnti spåra en del innan, så vi kommit igång. Har fått lite nytt att träna på som ska öka koncentrationen så kommer mycket annat att lösa sig också, tror Johan.. Japp, jag är jäkligt redo.. och riktigt sugen på att spåra!!! VA!! Tack snälla Matilda för att du väckte mig för spåret:)
Jo sen var det lydnad och körde mycket frittfölj och hjälp vad långt jag kunde gå!! Så långt har jag aldrig gått utan det har mest varit korta delar.. Kändes så himla kul.. Pernilla hade ett riktigt fint pass också.. Två superglada åkte hemmåt med två supertrötta jyckar.. Med massor av energi!!!!!

7 kommentarer:

Matilda Edblom sa...

Kram på dig goding!

Cia sa...

Kram på dej meeee:) Vi kan höras till helgen.. Söndagen är full men gärna på lördagen om du kan då:) Ha det så bra i veckan nu.. Kram

Cia sa...

Nej det var på lördagen ser jag ju nu!! Söndag funkar då ju..

Anonym sa...

Hej hopp!

ja visst fick man en engeri kick, behövligt, jag har inte hunnit träna en minut med hundarna på en hel vecka, tur Zuma alltid ställer upp :-). Så i dag på lunchen körde jag träning till snickarnas glädje, de tyckte jag va jätte konstig....tror jag det :-) men Zuma fattar o det är det viktigaste! o ett gott skratt det får man bjuda på, tänk va mycket längre de lever nu..... :-)! Pernilla

Cia sa...

Ha ha!! Du kan bjuda på dej själv du, det är gott:) Kram

Jeanette sa...

Jag vill fan flytta ner!!!!!! :)

Cia sa...

Gör ét Jeanette, det vore superkul! Annars får du komma ner OFTA!!! Kram