söndag 30 september 2012

Spår, spån o kalkylering

Ja man har inga problem att få tiden att gå precis.. Nu i morse när jag kom ner så rivstartar dagen med en kalkylberäkning,, Innan jag ens hunnit få i mej kaffe. Inte rättvist! Beräknigar på några miljoner kräver kaffe först åtminstone..
PG är ju alltid "påslagen"dygnet runt. Finns inget viloläge eller paus.. Jag ser knappt var jag sätter mig på morgonen..
I helgen har vi spårat, nu börjar jag se resultat av träningen med Indy.. Några till sen tänker jag utveckla det hela. Spännande! Mollan har fått rutor för hon har noll koll.. Man kan lura sig och tro att hon har det.. men hon far ju iväg och har alldeles för bråttom. Hon älskar verkligen att spåra men nu måste det bli mer koncentrarat. Såg på sista rutan igår att det blev mer systematsikt.. det skulle ju egentligen varit där jag börjat med henne. Slarv av mig!!
Petter flyttar hemifrån också, mammahjärtat blöder.. Nej nej!! Jag vill ha mina barn runt mig alltid:)
Men han bestämmer själv och det är bara att acceptera läget. Han flyttar ju bara in till Habo som vi tröstade oss med:)
Nu hoppas jag att mattläggarn kommer idag.. Annars tror jag att jag blir galen.. Nu har vi levt utan kök i 2 veckor och det börjar bli himla surt.. Ingen ordning alls. Damm spån och prylar överallt..
Idag så blir det spår igen med Eva o Pernilla,.. Lilla Elin också såklart..

Inga kommentarer: