tisdag 11 september 2012

Tacksamma tips..

Spår men hundarna är inte min starka grej, men idag fick jag finfina tips av goa Matilda Edblom som kom på besök.. Faktiskt blir det kul att spåra i morgon igen.. nu när jag har handfasta tips att jobba med. Indy är bra på spår men han har lätt att bli lite nonshig.. Det ska det bli ändring på :) Bra de..


Kort på mina älskade barn.. och tyvärr Petter fick jag inte med din crosscykel






I dag har jag börjat jobba på PG:s hemsida också, jag  får sån beslutsångest hur jag ska ha det!! Ja det finns för mycket att välja på.. å alla dessa bilder också som ska me.. Kul är det men hjälp vilken tid det tar! Målat plank ikväll o Challe var uppe en snabbis o tjatade lite.. Sen ett dressyrpass på Helmersson för Hannas del när vi åker o tränar i morgon hos Emelie. Det som var tjurigt i går hade fått lägga sig tills idag o hej o hå vad fint det blev med ändrad attityd:) Ja ja! Sådan mor sådan dotter heter det ju..

2 kommentarer:

Matilda Edblom sa...

Det kommer bli SÅÅ bra det där :)

Cia sa...

Ja det får jag träna på så blir det nog bättre iallafall.. Slarvigt vill jag inte ha det iallafall. En bra spårhund är det men jag får kräva mer nogrannhet:) Tack för tipsen..