söndag 9 september 2012

En go helg ..


Petter på Höka idag..

I lördags var det dax för det årliga Lisebergsbesöket. Hanna hade med sig kompisen Maria så då kunde dom gå runt och ah lite skoj för sig själva.. medan vi slappade och drog runt lite och tittade på folk mest :) Men oj vad folk det var!
Ja så idag har jag o Hanna varit i kiosken på Hökensås crossklubb för det var tävlingar. Ja Challe med såklart. Petter hejade vi på som körde ett heat som han vann stort men han var verkligen inte pigg, genomförskyld stackarn så han körde inte sista heatet vilket var bra då han inte var pigg..
Typ det har dagen gått till.. och hundarna har inte blivit tränade ett dugg så nu måste jag ta tag i det!! Skärpning!!
Besök hade vi i kväll av Kicki med familj, en mysig pratstund blev det på det.. Och sen slet vi med att få upp jacuzzin dit den ska stå, på altanen vid bastun. Så i morgon ska jag göra rent den så får vi kolla om den är tät överallt.. Önska är att bada i den till helgen:)


Ready for take of..

Tjohoo..

PG: Bara så ni vet så går det undan här va!
PG: He he!!

Ok!!

 Lite virvelvind..
De e bare å gasa dårå..


PG o Maria på .. ja vad det nu hette. Kul var det iallafall




Ja sen så ringer Hogia i morgonbitti så ska vi gå igenom löneprogrammet, det blir spännande.. Faktiskt tycker jag det! Ja så ser det ut i runda slängar och nu ska jag gå och duscha o knoppa för jag är sket-trött

Inga kommentarer: