fredag 28 september 2012

Vilken combo :)

I går rattade vi iväg till Skövde och IPO kursen, taggadet till tänderna jag o Pernilla :) Pernilla hade gjort såna smaskmackor som vi tänkte läska de andra med.. ha ha!!
Träffade Norman en snabbsis innan vi började, jättekul och vilken härlig hund han har..
Fokus på lydnad och ett skyddspass, skyddet funkade bra idag också men nu har vi hittat en metod som vi ska jobba på för att få bort att han stöter.. förhoppningsvis i allafall..
Hade bett om att få lite olika synpunkter på ärmar, det finns ju en uppsjö av dom.. Min ärm är tydligen kass så hur ser en bra ut? Vi plockade av överdragen och gick igenom hur stommen bör se ut för bra bett.. Ja det är skillnad kan jag säga.. Vi tittade på Klein. Euro Joe, K9, Gappay och ett märke till vilket jag inte kommer ihåg namnet på.. Kul att veta lite mer och vad jag inte vill ha. Dom flesta ärmarna är likvärdiga med en del undantag då:)  Avslutningsvis drog vi till Donken några stycken för lite käk och sen hemåt.. I vanlig ordning så kör vi lite hipp o happ.. Max 3 varv i rondellen.. Inte här o inte här men HÄR..

Inga kommentarer: