onsdag 19 september 2012

Inte mentalt förberedd..





Det kan man säga att det blev ett uppvaknandes som hette duga.. Bortaget golv ända till jorden.. Stampat jordgolv har vi nu i köket.. O det är dammigt överallt, precis överallt. Det kan jag ta för det är jag van vid.. Men det gick upp för mig mitt på dan efter lunchen.. Jag har ingen diskmaskin!!! Jag tog ett snack med snickaren och jodå.. nångång nästa vecka så kan vi nog ha ett mer normalt hem. MER NORMALT!!

Spårat har vi gjort med hundarna idag. Eva var med idag också, det var himla kul.. Hanna passade lilla Elin sötnos. Ett pass lydnad fick det bli o i morgon bär det av till Skövde BK för IPO kurs. Ska bli attans kul att lära sig mer mer mer!!
Tack för mej, HEJ!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, verkligen jordgolv i köket, men tänk va bra det blir när dem är klara! Diska i duchen, det går fintfint, men ta inte badbomberna till det, då slutar det aldrig att skumma :-)

Anonym sa...

Roligt att läsa din blogg=) Tack för att jag fick följa med och tack Hanna för barnvakten=)

Cia sa...

Men jag tänkte i morses att Faaan, här går ju göra en spårruta:) På jordgolvet inne alltså.. Ha ha!!
Black acker-spår:-)

Cia sa...

Pernilla, badbomberna skulle ju vara till ett romantiskt tillfälle ju:) Diska är inte riktigt i harmoni med det:-))
Det var kul att du var med också o Hanna är säkert barnvakt fler gånger:)