tisdag 18 september 2012

Tage-Olja har kommit fram under badkaret..

Nyinflyttade Tage har fått ett bad..

Myspys kisse

PG fick igång jacuzzin vi testar.. Åh vad jag längtar tills det går att hoppa i!!

Just nu öser regnet ner och jag tror jag väntar en stund med att lägga spåren, det är inte läge att bli dyngsur:))
När vi var på kurs för Johan i helgen så var det en del bekräftande, men mycket eller mest är ju hans tänk och röda tråd.. Mycket intressant alltså.. Det är ett tänk från det man tar ut hunden från bilen innan spår till att den är tillbaka i bilen igen!! O det är ingen slump heller utan det finns en anledning till allt!
I m so impressed!!
Tänk att till o med jag börjar tycka att det blir kul att spåra igen.. Japp!! Ett tag spårade vi så mycket så jag tror jag "spårade in i väggen"..

Nu ska jag ställa mig i maskinskjulet och måla grymt mycket plank som vi ska ha till taket på övervåningen. Tack o lov är ALL pärlspont ( kvistlackade två gånger och grundmålat ) klart. Det ska sitta på väggarna i samma rum.. Sen ska jag sätta mig på kontoret och fakturera en massa.. I kväll ska jag åka o hämta några ton hö.. Ja sen var det väl inte mer.. Joooo, jag måste tömma hela köket också för i morgon kommer snickarna och då ska HELA köket ut.. OMG! Hela golvet ska rivas upp, isoleras och  tillbaka igen samtidigt som dom ska gå bananas i rummet ovanför trappan. Samtidigt!! Gud nu fick jag en stressfraktur i hjärnan! Hepp.. Nu en kanna kaffe till så jag pallar:) Hopp o hej!!

Inga kommentarer: