måndag 10 september 2012

Nu måste det bli allvar!


Hittade kort på vår ena lastbil som Petter kör, den var ju redigt snygg :)

Usch vad jag har slöat med hundträningen nu ett tag! Fy på mej! Men i morgon ska jag rycka upp mig ordentligt, då blir det några pass, tydligen finns inget mellanläge här inte.. Full gas eller ingen alls:)
Nu måste jag tänka ut en plan för det, så jädrans effektiv ska jag vara.. jepp! Det krävs för nu är det inplanerad hundträning framöver o då får det väl för 17 ha hänt lite..
På andra sett har jag varit effektiv idag.. Rengjort jacuzzin vi ska testa (dock inget vatten i ännu) , den har jag till o med vaxat inuti för det stod det att man kunde göra.. o varför inte tänkte jag och började polera.. Sen höll jag inte på att komma ur skiten för det var lite knepigt utan stege o jag är förbannat rädd om min fot. Ett knak till i den o det är kört!
Sen for vi till ridhuset jag o Hanna o tränade Helmer men Hanna var inte på humör så det kunde vi hoppat över egentligen..



Inga kommentarer: