onsdag 19 november 2008

Bokföring, uppdatering och snytpapper!!


Ja, det är ju en salig blandning. Jo, jag har bakat en sockerkaka också och försökt mej på att tvätta av fönstrena i köket. Så man kan se vad det är för väder ute.
Har minsann inte varit så förskyld på flera år. På min förskola härjar det maginfluensa också..inte så himla kul. Jag blir nästan helt paralyserad av att höra ordet. Blä!!

Har uppdaterat Schäferhundklubbens hemsida med bilder sen lägret, kolla det! Finns det mer bilder eller att jag har missat att sätta in är det bara att skicka. Det är flera ekipage som det fattas på men som måste finnas.
Nu ska jag börja mitt nya hundliv (Indy och Bella också fast det vet dom inte om än, möjligtvis Indy då som fick prova på det i helgen) Det innebär bla att jag ska föra träningsdagbok, få se hur länge det håller i sej. Men håll med om att det låter ambitiöst! Så fort jag är piggare ska jag susa iväg till planen och köra lydnad så det visslar om det. Tjoho!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Träningsdagbok ÄR ovräderligt! Det får man inte missa!
Lätt att konstatera vad som ska köras nästa pass och i dåliga tider kan man minnas att det gått fframmåt trots allt. Sen är det myssigt att bläddra tillbaka i boken och känna att man är en hygglig förare, utan föraren skulle inte hunden utvecklas, så alla framsteg som ni gjort är din förtjänst!
Ska mejla mitt gamla underlag så får du se:-)

Kram Jeanette