tisdag 18 november 2008

Åhh, vad träääligt!!!

Jag är förskyld!! Jag bruuukar inte vara sjuuk!! Tråkigt..vad ska jag göra när jag sovit så det gör ont i hela kroppen??
Jo..jag kollar in om det finns några IPO ellr BSL tävlingar att åka och titta på. Nu är det ju väldigt sent på säsongen så det verkar kört. Får kliva ner ett hack. Om man kan åka till någon anna Ortsgrupp och kolla. Tyvärr känns det inte som det är OK att bara dyka upp sådär. Man bör ha någon anknytning. Behöver absolut inga träningstips, det har jag fått så bra under helgen, men det är alltid kul och intressant att se andra också. Vi får väl se hur det blir med den saken. På fredag ska jag gå på afterwork iallfall, hoppas att jag är pigg tills dess. Annars j..ar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har varit häroch kikat.Lottie

Anonym sa...

Klart du inte behöver en anledning/anknytning!
Ska man bli bra på att tävla så är det super nyttigt att gå ut och titta på så många tävlingar som möjligt, ju fler man har varit på dessto mer van blir man vid sammanhanget. Så när man själv står där så känns inte situationen främmande.
Hälsa den som undrar vad du gör där det!
Funderar själv på att åka ner till Åstorp och kolla...

Kram Jeanette