fredag 21 november 2008

Så fortsätter det.

Hanna på Peppan.
Det blir ingen after-work för min del idag, jag är fortfarande jätte-förskyld! Kanske att man ska ta sig en Whiskey(usch!) då blir det åtmonstone lite roligare att ligga och snyta sig. Har köpt en bok med Stieg Larsson, den sista delen. Så jag och hundarna har legat i sängen hela förmiddagen och läst och slumrat. Dom brukar inte få var i sängarna, men vadå?? Husse är ju inte hemma. Bella blidkar mig genom att hämta min ena toffla och hoppa upp med frambenen i sängen, sen står hon och vickar eller viftar på svansen och viker ner öronen och då..då är hon verkligen lik en cockerspaniel. Nu har jag varit uppe en stund, hämtat Hanna från skolbussen och sen får vi se vad helgen har att erbjuda.


4 kommentarer:

Anonym sa...

Lilla gumman, krya på sig. Kan jag hjälpa dig med nåt, hör av dig. Storstäda huset, baka sju sorters kakor....eller nåt... Kram Lotta K

Cia sa...

Åh, tack snälla Lotta. Hm..jag behöver sätta upp pärlspont i verandan.

Anonym sa...

Jag har läst hans böcker två gånger nu, de var dubbelt så bra andra gången!
Vi ses på söndag!

Fundera på om vi skulle komma upp tidigare och köra spår med er på fm? Vad sägs?

Själv ligger jag hemma med feber, snuva, hosta och lingonvecka så man kräks av magkramper... japp jag älskar att vara kvinna! :-P

Kram

Cia sa...

Kära nån. Stackare dej. Vi får väl avvakta och se hur du mår om ni kan komma upp alls. Vi vill inte ställa till så du blir ännu mer sjuk!! Ta hand om er nu. Och du som skulle på party imorgon.