måndag 10 november 2008

Det regnar o. regnar

Regnat mest hela dagen. Åkte hem från jobbet och var faktiskt ute i god tid (!) för att möta Hanna vid skolbussen. Slängde att öga ner på planen innnan jag svängde upp till vårat och vad skådar mitt öga? Lottie med hund tränar lydnad. Det regnar alltså på tvären!! Hm..måste kolla in detta närmare. Åker ner till Lottie och kör ner rutan lite lagom så att inte jag ska bli dyngsur.
Jodå, solen lyste nyss, säger Lottie under sin lurviga och dyngsura mössa.
-Ok, jag ska inte störa dej mer Lottie. Kör hårt!! T.o.m jag och halva bilen är blöt. Verkligen träningssugen Lottie. Jag kände att jag var lat och slö...och frusen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

äggmössan var verklgen super.Den kan jag rekommendera faktiskt.Kan vi inte lägga in filmerna plus den galmla som jag gjordepå Habo sidan någonstans!!

Cia sa...

Japp, det gör vi. Inget fel på den mössan..ha ha!!