söndag 30 november 2008

Har hon tur den ungen, eller..?


Vi har varit på julmarknad och Hanna älskar att ta lotter och spela på chokladhjul. Och vinner gör hon. Spolarvätska, ostkaka, kaffekanna, en chokladask Anthon Berg på 6 lotter, det du!!
Pappa PG köpte loss spolarvätskan och kaffekannan, det blev hon glad för. Inne på leksaksaffären köpte vi en Pet-shop kalender för att hon kämpat på med att lära sig klockan ordentligt!! Jajjamen. Petter passade på att träna på gymmet medan vi gick på marknaden
Annars har jag jävlats med alla kablar och eneris och mossa som vanligt. Man ska hitta alla dessa förb....e förlängningskablar och dosor också till ljusstakarna, åhhh!!
Min adventsljusstake är färdig iallafall, tack och lov. En utegran har jag huggt också, ljusen är i men inte själva sladden. Tänkte fixa det imorgon när det är ljust.
Kort på katten blir det inte idag heller för vi hittar den inte just nu. Den har gömt sig inne på något superbra ställe, men den kommer väl fram när den blir hungrig..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fusk, hade jag köp 6lotter hade jag inte vunnit ett skit:P haha!
Va fin den blev!

kram matilda

Anonym sa...

Ja den blev tjusig