lördag 22 november 2008

Oj, vad seg jag är!!

Här sover man gött!
Har inte gjort många knop idag kan jag säga. PG fixade god frukost med kaffe rostat bröd och ägg. Till det fanns det "ekologisk gröt" att få, och det var risgrynsgröt som var uppvärmd på vedspisen, det var det som var ekologiskt! Lite pyssel med hästarna blev det efter det. Hoppas att hundarna är laddade tills imorgon för det är jag.
Jag sov nämligen middag också.
Challe och Henke med barn kom och bastade på kvällen, det var gött! Stackars Challe bastade lite för länge så hon höll på att ramla i golvet stackarn.
Nu känner jag mig nästan 100% pigg igen, det är jag tacksam för. Nu har alla gått och slumrat men jag min nattuggla sitter och skriver. Förresten har jag fixat en katt som vi ska hämta i veckan. Jag ville ha ett långhår och det hittade jag en till slut i Vimmerby. So here I come...

Inga kommentarer: