tisdag 25 november 2008

Trodde jag ja..

-Morr!!
..att jag skulle kunna gå och jobba idag. Tyckte det skulle bli riktigt skönt , har ju varit sjuk i 5(!) hela dagar. Jodu, inatt väckte Hanna mej...
-Jag har ont i magen!!

Jaha, lite magsjuka blev det då! Jag blir sååå himla stressad av magsjuka så det är helt sjukt!! Detta får inte hända, men det gör det. Ringde halv 7 imorse till jobbet att jag kommer inte på ytterliggare 2 dagar, minst!! Inte så kul, men vad ska mna göra.
Dom vill inte ha dit mig heller med risk att smitta ner 80 barn med föräldrar och syskon, vilken epidemi. Att stanna hemm 48 timmar efter sista "anfallet" och att det går bra att äta är en regel utan undantag (den enda, tror jag). Vi skulle slippa många plågade barn och föräldrar samt "fröknar" om alla håll dom reglerna. Samma föräldrar kan störa sig på att det är vikarier emellanåt, jo, stanna hemma med förskylda och hängiga barn så skulle nog det minska!!


-Morr!!

Inga kommentarer: