onsdag 26 november 2008

Vad man kan hitta..

.. under en säng när man dammsuger. Jag har fått rycket, jag städar. Hanna är hemma med mig idag också för jag är ledig. En extra dag kan hon behöva när hon varit sjuk. Nu har jag dammsugat, putsat fönstrena och våt-torkat golven och dammat i vårat sovrum. Jädrans fräscht!! Alltid lika spännande att dammsuga under våran säng utan att titta under den först. Vad kommer det fram nuuu...åh, Hannas tröjja, japp, en tidning(numera trasig) en strumpa, OK en bland alla andra. Inte så farligt denna gång, det har varit värre kan jag säga..fast jag säger inte vad det var. Ha ha!! Börjar bli lite för pigg så jag ska dra med mig städgrejerna in till Hannas rum och röjja. Då lär jag och Hanna sova gott inatt!! Är lite sugen på att åka ner till Lottie och kolla på hundfilmerna, om jag tar med mig lite lussingar kanske jag kan muta mig in...vi får se!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill oxå titta! Usch vad trist det är att bo så här långt borta...

Kram GI Jane

Anonym sa...

Föresten kolla min nya flik på hemsidan, Minnen heter den:-)

Kram

Matilda Edblom sa...

du får inte bli för pigg cia:P Ha för rent är inte bra för hälsan förstår du;) kram