lördag 13 december 2008

Glad idag!!



Var nere hos Peter och Lottie i förmiddags och körde ett skyddspass..eller ja.. Peter körde Indy och Lottie var figge. Ny strategi för Indy som Peter tänkt ut och den verkade funka väldigt bra. Kör vidare på den imorgon, spännande. Lottie var strålande som figge, Indy fick bett utanför värnet och det såg verkligen snyggt ut. En ny stjärnfigge är född!! Peter har lite mer pondus, det ska jag träna på att få. Jag ska försöka göra en Peter imorgon då. Tack snälla Peter och Lottie för idag, det var verkligen bra!!
Jag har varit på Liseberg med 1 miljon andra mäniskor och gissa ven jag springer på?? Norman!! Sista personen jag trodde jag skulle se där, kan jag säga.
Det var mysigt att strosa runt där men väldigt mycket folk. Lite chokladhjul och lite åka och lite spela, sen drog vi hem. Nu är det dax för en glögg!! Mysig lucia på er alla!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej pärlan!

Kommer vara på plan vid 12-tiden och köra lydnad. Sugen på att träna tillsammans och köra lite skoj övningar eller bara snacka mumbojumbo så kom dit eller ring mig!

Kramar till tusen!

Jeanette
0709-39 38 39

Anonym sa...

Vad härligt det ser ut på Lizeberg.Så skönt att komma iväg på lite skoj för familjen.

Kennel Piastigen sa...

Jag har nåt till dig i min blogg =)
kram ♥