torsdag 18 december 2008

Vilken tjej!!

Matilda och Nero.

Matilda hon är duktig. Var nere för att kolla läget hos Peter och Lottie som åkt på semester. Matilda håller ställningarna minsann. Grejat och fejat hela dagen, rastat hundarna och ridit och mockat. Vi satt lite hos valparna och matade den lilla hanen som behöver lite extra mat, så mysigt. Var inne hos Bessie som var helt vild men hon är så frän, att hon varit dödsjuk för bara en vecka sen var svårt att tro. Senare skulle Matildas kompis dyka upp och jag åkte hem. Imorgon är jag ledig och det ska bli skönt, har en förskylning hängande i skallen.. så trist det är. Behöver köpa några fler julklappar får se om jag kan fixa det snart. Granen ska huggas också. Den jag högg till förskolan var riktigt fin men seeeg. Höll på att yxa en lång stund bland grenarna, den ville aldrig gå av, den fick nådastöten när jag till slut puttade ikull den!! Så där jag..så kan det gå!

1 kommentar: