fredag 19 december 2008

Idag har jag varit på alerten. Gjort köttbullar på 2 kg. färs till julafton och massor med julkakor.Mmm! Hämtade Matilda och Bessie och åkte till djursjukhuset och tog bort stygnen, det gick galant.Min bil var inte så fin för Bessie smet fram och satte sig och hon fäller sååå in i baljans. Usch!! Men gjort är gjort.
Alla som känner mig väl, vet att jag inte ska trycka på knappar, speciellt om dom sitter på en fjärrkontroll, nu är det bekräftat igen. Skulle starta TV;n hos Lottie och det gick ju bra...men inte byta kanal. Jag tror jag programmerade om hela skiten. Men Niklas som var här med Matilda och tittade på annan TV och grejade det som tur var. Hu!
Hanna var med en kompis och hennes mamma på A6 och naturligtvis kom dom bort, dom kom fram igen lagom tills stackars Anna stressat ihjäl sig och skulle ropa upp dom i högtalaren. Tur att det gick bra. Förutom det hade dom provat samtliga kläder på Kapp Ahl, stackars Anna! Hon sover nog gott inatt! Det ska jag med göra, utan kattungar som kommer knarrande...jag sover ju inte hemma, ju. Ingen bild med idag, jag knapprar mej fram på Lotties tangentbord som har knappar fulla med gammal seg coka cola. Och det har inte jag spillt!

1 kommentar:

LINA sa...

JAG OCH MIN FAMILGE ÖNSKAR ER EN RIKTIG GOD JUL O GOT NYTT ÅR



KRAM FAMIGEN MELIN O GUSTAVSSON