söndag 7 december 2008

Mes..

Bella-Bus


Träning igår kväll, var mer än stelfrusen kan jag säga. Alla led av det utan figgarna, inte att jag var stelfrusen då utan att alla frös! Har sorterat min lydnad nu och jag blir såå mesig efter ett tag med kraven på Indy, fan. Jag vill åka ner till Jeanette och få en utskällning (nej, egentligen inte) och sen ut och köra en lydnad efter den uppsträckningen. Jag får ladda själv helt enkelt!!
Det är bra med ögon på sig, men man måste lösa och ta tag i saker själv. Det är roligt med beröm och stöttning men nödvändigt med saklig kritik och förslag. Några som är bra på det är Peter, Lottie, Jonas och Jeanette. Vi är många fina vänner som tränar ihop och hjälper och stöttar varandra och det är toppen. Många nya medlemmar till klubben har det kommit, det är verkligen kul. Vi får snart ha ett medlemsmöte för att informera om vad som händer inför nästa år.
Är ledig idag, har hamstrat mjöl, socker, smör och jäst. Gissa vad jag ska göra? Inte julsnaps iallafall!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så fruktansvärt duktig och har alla chanser i världen att bli världmästare om du bara vill!
Mena vad du säger och byt ut "tyst" mot "fot" istället, det vet han vad det betyder och du behöver inte göra en avvägning när du tycker att "tyst"-kommandot är klart. Att vänta ut honom på "tyst" kommer inte att ge dig poäng i Indys ögon, säg hellre inget så får han lixom bli "meeeeennn vaaaa faaaan morsan" så kommer han sluta truten och kolla på dig, då kör du!

Jag håller inte riktigt om jag höll på hjälpa honom in i rätt beteende höll igår, det är för kort intervall om man ser till hur han låg i stress...

Men ni måste få testa.

Sätt dig och kolla på dig själv på lägerfilmen och se vilken beslutsamhet du gick in med, hur fint Indy svarade.
Just nu tappar du lite och Indy känner att han måste styra upp skiten igen, backa inte bandet! Blicka frammåt så vi kommer till SM snart! :-)

Kom igen pinglan! Satsa gärnet nu!!!!

Cia sa...

Ahh, tack!! Jag måste lära mig tänka!!