måndag 29 december 2008

Hanna och Lina.
Lilla Russin
Jaa..vad har hänt idag då? Var iväg med Hanna och Lina och åkte skridskor iallafall. Båda hade växt ur sina skridskor så Hanna fick låna av storebrorsan Petter (storlek 39) och Lina sin mammas (storlek 41). Men dom hade aldrig haft så bra skridskor enligt dom själva... sedär jag. Kan bara säga att dom var nog väl stora men dom var nöjda och då var jag det också. Målat brädor till taket i glasverandan, PG har redan hunnit sätta handen rätt på när jag ställt dom på snygg rad för att torka, typiskt! Imorgon ska jag jobba och det var ett tag sedan, får se hur alert jag är då. Småkatterna växer och är sååå jädrans mysiga. Imorse när jag vaknade låg (pommes) Fritz uppe vid halsen som en kringla. Russin är urmysig också men lite mer försiktig. Nyårsplanerna är lite olika här hemma. Jag tyckte vi kunde åka till Knaggebo och åka skidor på dagen men PG och Petter ville åka till Vrigstad på cross, nyårsstafetten. Om jag ville åka med?-Mjae!

1 kommentar:

Matilda Edblom sa...

Åh jag vill också åka skridskor!!
Alltid är de full fulle på dig Cia!