söndag 14 december 2008

Tjoho!!

Söndag=Träning med hundarna. Numera inser jag att det är jag själv som tränas mest! Ska det bli något av det är det en tanke bakom allt!! Planering och analysering är A och O. Har fått hjälp med att inse det och det är ju en himla tur att man har folk runt sej som det är lite ordning på. Träningen idag i Furusjö var välplanerad och alla var på bettet och fick ut mycket av det. Jag var sååå himla glad när jag åkte därifrån!! Tackar Peter och Lottie som hjälpt mej otroligt mycket på alla sätt och vis. Jonas och Jeanette som coachar och hjälper!! Underbart!! Sen alla trevliga fantastiska människor på klubben.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va roligt att alla ar sa taggade efter mini lagret.. tycker man laser positiva ord pa allas bloggar numer de ar roligt.! Jo cia ja undrar om du kanske kunde hjalpa mig p[ lordag morgon me hastarna och dogsen pa beata landet, bara kanske vi kommer namligen hem sent pa fredags natten om allt gar som de ska. Men ja tankte bara ifall de skulle strula sig pa nat vis.. Nu ska ja dyka ner i poolen kram Eva

Cia sa...

Jag ska sova över hos Peter och Lottie är det tänkt, så det ordnar sig!! Jag fixar hundar och hästar på lördagmorgonen, det är lungt!!

Anonym sa...

Ah va skont da slipper ja tanka pa de.. da kan ja sjalv samla ihop mig efter resan dar pa morgonen Tack.