onsdag 10 december 2008

Städdag!



Usch, va seriöst, men jisses va nödvändigt. Det har verkligen tagit hela dagen förutom två avbrott!! Hanna till tandis och drog ut två tänder som behövde komma bort för att lämna plats till dom nya. Så duktig var hon. Men matt efteråt, såklart. Hästarna rymde naturligtvis mitt i mina städbestyr. Grannen ringde att dom knatade runt i hans trädgården och knaprade gräs. Himla retligt! Slängde med en påse lussebullar för att blidka ägaren till gräset. Tur att dom är lätta att fånga in iallafall. En luftig promenad blev det om man vill se något ljust i det hela.
Kattskrällena börjar att bli varma i kläderna, nu ser vi fram emot att dom kan börja flytta ut i stallet där dom ska bo. Imorgonkväll ska jag på Julglöd, någon julföreställning som en jobbarkompis är med och arrangerar. Ska bli mysigt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kan tro det! Hade själv inte avstått en komedi av högsta klass... att skratta förlänger livet ;-)

Kramar

Anonym sa...

Haha ja de ska alltid hända något:P Skulle vilja se din grannes min!

Hoppas du får en mysig helg med hundarna!

kram MAtilda

Anonym sa...

Vi tänkte köra lite skdd idag fredag.Nu är kl 15.10.skall du träna.lottie

Cia sa...

Synd, det missade jag. Jobbade tyvärr!!