onsdag 3 december 2008

Gott skratt!!


Verkligen. Hanna hade avslutning på målarkursen och vi var ditbjudna för att få beskåda alstren och mingla lite. Hannas kompis Millan var med idag, och spanade in "målarfrökens" stickade klänning som var lite flossad typ. Målarfröken står där framme och berättar om olika tekniker och linjer och plötsligt säger lilla Millan:

-Vilken hårig klänning du har! (Ungefär: -Va sjutton, har du rullat dig i hundhår?) Då var det bra med starka käkmuskler för min del. Oj, vad jag koncentrerade mig på annat! Millan strök med handen på hennes arm, men hon fann sig så himla bra och kontrade med att "dom ska va så här"- Jaha så var det med det. Men glad i sinnet blir man över såna här roliga kommentarer. Målarfröken går säkert hem och tittar sig i spegeln och tänker kanske "Hundhår?" Vad vet jag, men är man barn till hundföraöldrar kan allt hända.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja så är det nog!Hon har tokiga kommentarer.

Anonym sa...

Hej Cia.

Jag och Niklas betalade in medlemsavgiften i veckan typ mån...? Kan kolla det när jag kommer hem,men det är ju 2 inbetalningar på en gång,jag skrev även våra namn i meddelande rutan..

Ha det gott kram kicki

Cia sa...

Jättebra, det stämmer säkert alldeles på pricken, påminn mej om medlemskorten.