onsdag 31 december 2008

Gott Nytt År!!


Först vill jag säga: Ett härligt framgångsrikt nytt år till er alla!
Ska äta frulle och ta mej ut på isen igen med Hanna.
Hellre ut på hal is och ha det glatt än gå i lera och sörja! Ett bra valspråk tycker jag.
Hundarna ska få en genomgång också, härligt att komma ut. Mitt magknip är på väg över, tror det blivit för blandat med julmaten (hoppas jag iallafall)
Funderar på om jag skulle sälja min häst Fakir, ett svårt beslut som började för några år sedan. 21 år blir han imorgon, fräsch valpig vallack med sina egenheter. Mmm, svårt! Har tappat intresset för ridningen och det är det bästa han vet, jobba jobba! Men det är ingen lätt häst, man måste vara med hela tiden annars sätter han en på pott-kanten.

Kanske löser det sej på något sätt....

Inga kommentarer: