tisdag 2 december 2008

Shopping, shopping!

Idag har jag suttit med bokföring. Lika bra det, att få det gjort. Tur att det stämde annars hade jag aldrig kommit in till stan idag och köpt julklappar. Lite mallig är jag för att ja har börjat handla julklappar men det är inget som säger att jag är klar tills dan innan julafton. Hmm!
Kul att gå runt på A6 och kika, inte svårt att låta pengarna rulla där inte. Fast det har jag inte någonstans, enligt PG. När jag ringer till hans mobil står det -Mer pengar! i displayen.
Nu har han tröttnat på att det hänger tvätt på hans kontor och torkar, så nu har han köpt en torktummlare, hipp-hurra. Han gick och svor att det var så fuktigt på kontoret att kuverten klistrade igen sig. Usch då!
Är det någon som behöver en häst-transport? Jag ska sälja min för den använder vi så sällan (eller aldrig, typ!) Den ska besiktigas och golvet måste bytas i den. Men mellanväggar och gummigolvet är bra. Ser helt OK ut, har tyvärr ingen bild på den nu, men är det intressant så kom hem och kolla.

Inga kommentarer: