tisdag 31 juli 2012

Skabbig hund..

Molly som liten och inte fullt så himla skabbig!

Upp upp upp! Hjälp va trött jag var i morse, måste bero på att jag är så himla svår på att gå o lägga mej på kvällarna! Halv två var klockan innan jag klev i duschen. O vad gör jag då mitt i natten? Tja, jag hoppar runt på olika bloggar, gärna fina trädgårdsbloggar och tittar och hämtar inspiration
till min egen :)
Ja så var vi hos Emelie och tränade, kul med det fina släpet! Det såg riktigt snyggt ut när Hanna red idag och gör hon rätt så blir Helmer himla flott! Jätteduktiga båda två..

Nu har PG fått för sig att vi ska byta bil också.. Han har hittat en svart Volvo V70 som verkar sjysst. Vi ska bestämma oss i morgon :) O jag velar fram o tillbaka.. ska vi eller ska vi inte. Va svårt!

Hundarna har fått vila idag men i morgon så får det bli lite träning igen..  Ja just de.. Mollan är en riktigt skabbig hund.. Härom kvällen när PG stog på altanen för en lite bira medan hundarna var ute, så ropar han in:
- Du, Molly har en lax i munnen!
(Jaha! Helt normal om man har en Molly!)
Nu ikväll kom hon med en fågel i truten.. Suck! Är det inte strumpor, ryktborstar, skor, plånböcker, handväskor, skruvmejslar så är det kan hända en stendöd rutten groda.. Fy va skabbig hon är den hunden..

Inga kommentarer: