lördag 24 mars 2012

Bra start elle?

Full fart:)

Det började verkligen bra denna lördagen.. Frukosten fixad, hundarna rastade och det var dammsugit tills jag kom ner vid 8.30! Lyxigt! Strax ska jag lasta in hundarna o åka till Pernilla för o träna en sväng lydnad. Sen vidare till Hökensås för lite konditionsträning i backarna, det hade varit bäst om jag kutat upp o ner själv tror jag. Nu ska jag passa på att prova mina nya pjuck som jag köpte igår..
Nu dröjer det länge innan vi kan träna för Johan o det känns så tråkigt. Nu går det kennelhosta, fast inte på mina (ännu) och det vore ju katastrof om vi smittade Johans hund nu innan VM. Jag vill inte ha det på mitt samvete i alla fall. Vi får träna på ändå och jag tror att en period med spår skulle passa bra..
Hopp o hej levepastej

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjena pinglan!
Vi fick oss ett pass vi med i lördags! Fram o tillbaka o hämta hundar, trevligt o bra som vanligt, vi ses kram Pernilla