måndag 12 mars 2012

Galen hund..

Oj detta var länge sen. Brian Jacobsen och Indy..

Molly har jagat ifatt en mus här ute på gärdet! Naturligtvis bet hon ihjäl den och lekte med den som en trofé! Gud va äckligt!! Inga mer pussar här inte! Det bor en liten Bella i henne tror ja, hon fångade både möss och ormar och sorkar.. Idag blir det ett litet pass med hundarna igen, nu har dom vilat sen i lördags, borde va lagom sugna nu..he he!! Nu ligger fokus på lösgörandet med klicker..
I går åkte jag till jobbet med tröja ut och in.. Igen.. Att det ska vara såå svårt att vända en tröja på rätt håll...o idag ska jag på möte efter lunch med en massa folk i AB.
-Bara du inte somnar, säger PG! Ja tänk! Jag skäms redan... Men nu är det morgon och jag har klämt två koppar kaffe.. det va precis va jag behövde!

Inga kommentarer: