söndag 18 mars 2012

Hipp hipp hurra!!

Petter speedad crossförare.. Premiär på Höka i helgen

Så fint sjöng dom för mig i morses på min födelsedag.. Uppvaktning på sängen med presenter och blommor. Nu i kväll efter duschen har jag provat lite lotion från body shop och jag luktar som ett jätte bubbelgum.. Mmmm!
Efter en del beslutsångest över vad jag skulle prioritera valde jag att sätt upp mer häststaket, det är ordentligt klabbigt i hagen och det är ju inte så kul.. Fasen det tog nästan hela dagen med en kortare lunchpaus då vi drog ner till Habo o käkade. Men nu är det uppe o klart.. Känns i hela kroppen:))
PG har grejat med taket hela dagen på maskinskjulet och städat av planen bakom.. eller ja börjat i alla fall. Fy fasen va grejer där är!! Bland annat en gammal kåpa till pick-up, en jet-ski utan motor (?) gamla gungor, you name it, gamla däck.. Är det nån som vill ha? Bara o hämta :)
Han är en riktig ekorre, samlar på ALLT!! Mest skrymmande samlargrejen är ju bandtraktorerna. Hanna har fixat fram lite kvällsmat medan jag duschade.. ska bli smaskens sen blir det bingen.. Hjälp va trött jag är

Inga kommentarer: