torsdag 1 mars 2012

Jodå, det går framåt minsann!

Elisabeth har tagit många fina och roliga kort på Molly och Indy. Här är en variant av spårstart!

Mycket ljusare på morgonen gör att det blir lättare att slänga benen över kanten, en himla skillnad! Göttans! Sena var vi i morse när jag skulle skjutsa Hanna till skolan och oturligt nog ramlade hon på trappan och föll pladask på alla fyra, i skiten! Det var ju bara att skynda sig in och byta om o bränna iväg till skolan..
Väl hemma la jag två spår till hundarna. Nu har jag bestämt att jag backar tillbaka för jag vill vara noga som tusan när jag lägger spåren, än så länge bara raka spår med mycket näring i, motivationen ska var på topp! Ingen frukost blev det för hundarna heller så dom var bra sugna.. Nöjd med spåren och vidare för lite lydnadsträning, bara en kortis på Indy.
På kvällen åkte vi till Pernilla för o träna lydnad. Ny plats blev det för hundarna idag nere i hamnen, enda stället som det inte var off-road väglag på. Eva dök upp också en sväng o kikade, jättekul! Vi har ett flertal gånger filmat men jag vet inte vad det blir för knasigt! Antingen glömmer vi trycka igång filmningen eller också tror vi att vi filmar fast den tog ett kort istället. En annan variant är att man tror att kameran är laddad men inte är det.. Man kan också filma allt annat utan själva motivet... Idag blev det inte mycket film heller för kameran var full..
Nu är det dax att duscha och krypa till kojs. I morgon bitti ska jag besiktiga hästtransporten och sen shoppa lite nya kläder. På lördag är det Party Party..

Inga kommentarer: