onsdag 14 mars 2012

En död dator o fint väder..



Ja det var en kombo som passade mig bra idag.. Eller.. den är inte helt död min jobbdator utan håller långsamt på att avlida.. Den är så seg så jag höll på att kasta ut den genom fönstret.. Eller så fantiserade jag om att öppna fönstret och fira ner den..svinga igång den o då hade den kraschat rätt in på IT avdelningn.. Inget dom kan hjälpa egentligen att min dator håller på .. Men .. men det hade känts rätt skönt just då:) I 40 minuter funderade den på om den ALLS ville starta idag!! Morr!
Toppenväder är det o jag får sån beslutsångest vilket jag ska börja med.. Vill göra allt på en gång.. Vad jag behöver är att komma in i garaget i alla fall.. få se hur det går när jag ingen nyckel har.. Och varför har jag inte det? Jättedumt! Nu har jag ingen liten unge jag kan skicka in genom kattluckan längre för att låsa upp på insidan... Mmmm.. Jag kommer nog på nått :)

Inga kommentarer: