fredag 30 mars 2012

Nu är jag så där..igen!

Indy o Peter

Överallt o städar och fixar och brötar.. Om ja bara kunde hålla mig till en sak i taget vore det bra, så det blir klart någonstans!!! Typiskt mej!
I går var det skyddsträning o det har vi inte tränat på ett tag för det har varit halt o kallt..Men nu var det riktigt roligt igen.. Märks att det var ett tag sedan men det funkade fint. Driften ska ökas ett par snäpp till och bättre kondition på (matte:))) hunden:) I morse var jag uppe på planen o körde lite kondition och lek, kul för hundarna. En sväng i skogen blev det med. Idag var det en jeppe däruppe på Furuvallen precis när jag kom, men han drog..
Igpr gick jag 10 000 steg med stegräknaren men nu ligger jag sämre till. Men jag kommer att ha ont i rövmusklerna i morgon när jag stått och rensat ogräs, det känner jag redan nu..

Inga kommentarer: