onsdag 21 mars 2012

Helt slut slut slut...

En liten Indypojk..

Jisses va jag är trött i hela kroppen... Jag ska strax ta o duscha o krypa ner i den nybäddade sängen med lakan som hängt ute o torkat idag.. Det borde göra att jag sover som en gris och är pigg som en lärka i morgonbitti:) Massor med ved har jag klyvt idag så nu är vedhögen gigantisk.. Inte för att vi behöver så mycket ved men det har blåst ner så mycket träd, man kan ju inte låta det ligga o ruttna i skogen heller.. Det finns en hel del kvar att hämta dessvärre. Hu!!
Lite hundträning idag men jag var inte i fokus riktigt vilket kändes på Indy.. Det blir inte rättvist mot hunden.. Tråkigt men det är bara att ta nya tag. Lite skyddsträning i morgon o sen blir det vila för honom på fredag. På lördag konditionsträning o ett kort pass lydnad.. Söndag lite lydnad igen .. Sen vila.. vila. Hoppas att Johan kan klämma in oss nån kväll nästa vecka för ett pass igen för sen blir det ett uppehåll till i slutet på april, han ska iväg och tävla VM i Tyskland.
På söndag ska jag fokusera mycket på Mollan på träningen, vi kör mest drift o lek nu inför MH:t.. Sen får vi se hur det går, det är ju samma hund hem som när man kom men det är ju alltid kul med en hund som visar sig från sin bästa sida.. Det finns en hel del gas i den hunden:)

Inga kommentarer: