lördag 10 mars 2012

Sicket träningspass..



Tidigt i morse flöjtade jag o Pernilla iväg till metropolen Malmbäck för o träna för Johan Holmlund, en höjdpunkt verkligen. Många saker ställs på sin spets och hjärnans kugghjul arbetar för fullt:) Saker jag inte ens noterat innan när jag tränat lydnad med hundarna blir tydliga och betydelsen om hur viktigt det är fascinerar mig.. Imorgon blir det vilodag för hundarna, dels för att smälta allt och dels för att dom var rejält trötta när vi åkte därifrån, för att inte tala om oss hundförare. Som vanligt babblar vi på så vi missade avfarten till ICA Maxi när vi åkte hem :) Så imorgon blir det till att fara till skogen och hämta mer ved och klyva.. Hoppas det blir fint väder! Nästa vecka är det smockat på jobbet o det är visst då som våren kommer.. jaha, jag får väl njuta från insidan av fönstret då, deet går bra det med..

Inga kommentarer: