torsdag 8 mars 2012

Man ska inte blir förvånad..

Våran Ella Bella Puttersmälla.. Henne minns vi alltid i hjärtat.

..att det kommer mer snö.. Men jag blir lika besviken varenda gång.. Gnäll gnäll!! Det hjälper ju inte heller precis.. Men det ska visst försvinna under helgen eller i varje fall under nästa vecka.
Nu är det snart dax att åka o träna för Johan igen, blir bra att stämma av lite. Framåt går det, man blir petig o kritisk.. både på gott och ont naturligtvis :) Ska man få det att bli bättre måste man var noga noga..
Molly är klok och snabb på att lära in olika saker, men jag vill inte ha bråttom utan verkligen befästa vad jag vill.. Sista passet var det enbart driftshöjande o skallet jag var ute efter, på med selen o sen körde vi med trasan och hjälp vad snabb hon var, pip och skall fick vi fram också!! En vilja av stål o helt galen:) Man kan ju inte annat än skratta åt henne!!
Jag håller på att planera in en annorlunda semester.. Få se hur många i familjen som ställer på det.. ha ha!!

Inga kommentarer: