tisdag 20 mars 2012

Bullbak, jobb o hundträning..

Fina Indy

Ja det har jag fixat med idag.. O köpt nya dojjor till HannaPanna.. Vi var sist ut i affären o dom var nog rätt trötta på oss när vi gick.. med nya skor iallafall. Men tror att Hanna provade och velade hur länge som helst.. Jag höll på att bli knäckt! Det fanns ju inte exakt i den storleken hon behövde.. inte i den färgen..den dojjan var minde på högerfoten.. Ahh! Det var pojkfärg på en annan som jag tyckte va snygg.. jamen!! Nu så har vi det avklarat tills nästa gång:) Då får pappa PG åka med istället.. ha ha!!
Lite hundträning hann vi med på kvällen och klockan blev 22.00 innan vi kom hem igen, det var att mata och rasta hundarna och in med dom o nu matat mej själv och jag orkar faan inte duscha innan jag lägger mig ikväll. Usch på mej!! Men.. jag är leeedig imorgon och då.. ska jag ta långfrukost..o duscha.
Specialträning för Indy blir det flera pass under dagen, det ska gå att få hann att skalla loss på klickern. I morgon .. då jäklar!

Inga kommentarer: