fredag 2 mars 2012

Full rulle!



Ja idag har det varit full rulle. Åkte till stan vid 8 och var hemma vid 16! Jisses va trött jag var!! PG hade städat hela huset när jag kom hem så det blev till att sätta sig med en kopp kaffe och slappa, så skönt! Sen for han iväg på after work.
Hanna och kompisen Maria har fixat med hästarna ikväll som avslutades med pizza och lite slingning av mitt hår.
Har tagit tag i mitt planerande av hunderiet! Nu måste jag ha mål att sträva efter! Jag har en del i tankarna.. få se hur det blir när jag tänkt klart :)) Helt klart är att det måste tas tag i vissa saker.. Blir nog bra..

2 kommentarer:

Winter och Umza sa...

O; Hur gör man för att åka bort i flera timmar och ha det nystädat när man kommer hem;)?

Cia sa...

Ja du.. har funderat på den med.. bara jag kommer på det igen:) I´ll tell you!!