torsdag 24 januari 2013

Belönat mig själv..

 En hemmagjord hamburgare och bröd på LCHF-vis.. Den orkade jag inte äta upp kan jag säga...

Min belöning, en blus som är sååå jag, o lite nytt under också..

Faktiskt har jag belönat mig själv bara för att jag gått ner lite i vikt. Jaha då!
Jag är inte dyr i drift men däremot en del påhitt jag bidragit till har en tendens att bli dyra.. Hästar o hundar till exempel :) Har varit och inhandlat hund och hästmat också och i morgon blir det att fylla på med hö också.. Jag är väldigt nöjd med min lön , men den skulle komma tätare tycker jag nog..

Om en stund blir det att lalla ner och göra lönerna till boysen sen ut i garaget och göra det sista med hundkärran, ev åker jag en bit och lämnar över den, jag kommer inte ihåg exakt var .. Får kolla upp det, Vet att det är E4.an en bra bit iallafall.. :)

Haregöttanspåer.. Tjofrejs!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg blus tjejen, o du den.är du värd flera gånger om!

Cia sa...

Tack så mycket darling :)