lördag 19 januari 2013

Det blev inte mer än såååå..


I dag började det rätt bra ändå! Fick komma bort till Pernilla och tvätta av mitt hundsläp i deras hall, det var helt perfekt! Jag har ju bestämt mig för att sälja det, en uppfräschning fick det bli!
Nu står det där under natten och torkar, gött!

Sen fick vi lite spontanbesök av ett gäng. Petter och Challe, Björn, Martina, Simme, Ponus , Freddie och Ida. Snöskoter-åkning blev det och korvgrillning. Kallt som satan så det blev avslutning med kaffe inomhus :) Kul när det blir spontant, det gillar vi!

Ikväll har jag läst igenom alla mina anteckningar ang. lydnaden som vi antecknat från Johan-träningarna. Vi ska ju dit i morgon bitti. Ska bli sååå kul! Ser det som att det blir en ny uppstart och han får se lite hur vi ligger till och sen utgå från de vidare träningen.. Det blir bra! Om några måndader börjar ju våren och då blir det mer på allvar.. hoppas jag :)

I morgon åker vi till ridhuset också med Helmer o Hanna. Det har ju blivit en rutin kring det så har man inte varit på några dagar så känns det konstigt..

By the way så fick jag en ny idé idag.. men PG tyckte inte att det var det.
Jag är för svag!!
VA!
Han kan faktiskt ha rätt i det..
Kan!!
Men jag vill prova först innan jag tror det!! Och jag är envis.. Ha!

Å sen börjar jag få sån energi så jag känner för å göra nått galet.. Bus..

Inga kommentarer: