onsdag 9 januari 2013

Det ska märkas..

Det ska märkas när man städar.. Golvet i grov entre´n är praktiskt med värmegolv plus att jag kan stänga in dom där o låta dom torka :) Men fy vad det ser grisigt ut!!


Spårat idag med Indy o Molly och gått min promenad rätt ut i skogen.. Med koppel på!! Här ska vi kliva runt i riset minsann..
Knallade förbi min disneygran. Visst är den fin?


Molly gjorde ett framsteg i spåret med tankeverksamheten idag. Grattis Molly!
Indy var också fin men nu vill jag att han kommer några fler steg framåt snart.. Jag börjar bli otålig!! Ingen ide att köra vinklar om han inte har koncentrationen, då går han bara över.. Spåret börjar innan  starten. Annars spårar han verkligen fint med näsan..men jag vill ha mer..

I dag har jag grunnat en del hur jag ska lösa vissa saker i hundträningen. Det som fastnat i skallen har jag inget solklart svar på så jag måste ta det med Pernilla tror jag. Hon får bli mitt bollplank i detta, precis som vanligt! Gud vad jag kan nörda ner mig eller Gud va vi kan nörda ner oss!!
Ska ta det igen med Sebben och Micke också.. Alltså gäller det skyddsträningen. Antingen har jag kommit på något eller också tänker jag baklänges.. Man ska ju slå en tankekullerbytta då och då :)) Jag tror att det kan vara en pusselbit! Härligt klura och fundera .. och få ett gensvar på funderingarna!
Utan att känna att man är besvärlig (ja eller kanske lite då ha ha!!)

Extra glad ikväll då mina fina fina vän kom med en otroligt roligt besked!! Oj vad jag unnar henne det!!
Så roligt att kunna glädja sig åt andras lycka!! Det är ju min lycka också!

Inga kommentarer: