söndag 20 januari 2013

Prexis i rätt tid..



Jag o Pernilla drog i väg i går morse till Johan för o träna lydnad. Jag visste nog var min sko klämde om man säger så :)
Skönt att åka till Johan och träna igen efter uppehållet som blivit under den kalla tiden, behövdes verkligen få en skjuts och lite jävlar anamma..
Tycker att vi fick ihop det bra och lite mer tips, superkul! Pernillas pass såg riktigt fint ut.. Mer tips till apporteringen för att öka farten in.. Ja det var kul att se! Bara på de få kasten ökade farten..

Frös gjorde vi då vi stod så det var himla göttans att sätta sig i bilen och pladdra. När pennan tinat upp blev det till att anteckna vad vi gått igenom..

Lyxigt att ha maten klar när jag kom hem, sen kröp jag faktiskt ner under en filt och värmde mig.. Jag var verkligen frusen!

Till ridhuset hann vi också, Hanna red ett jättebra pass också. Han såg verkligen jättefin ut Helmer, härligt! Sen iväg till Pernilla och hämtade kärran som stått inne o torkat sen tvätten i lördags, den blev jättefin.

Tänk att jag vaknade redan innan klockan idag.. Overkligt! Innan 6!!

Nu är det full fart om en stund.. Jag ska in på det där mötet jag var 4 dagar tidig till, i torsdags :) Sen lämna in Hannas telefon för den behöver ny framsida och t om tappat en knapp!

Blev himla sugen på att åka skidor.. Varför har jag inga de?



Inga kommentarer: