söndag 6 januari 2013

YES YES YES!!!



Många bra saker har hänt idag!! Det började med att jag o Pernilla hittade rätt till träningen hos Micke o Sebben .. Suveränt!
Inga jätte förhoppningar på att skyddet skulle utvecklats under tiden vi inte tränat skydd.. Jo men se på fasen!! Det gjorde han bra Indy!! Jättenöjd.. Vågar jag hoppas på att det tagit ytterligare några kliv åt rätt håll? Micke o Sebben gör ett toppenjobb med alla ekipage.. Lite roliga planer i vår och sommar med skyddsläger med en utländsk figurant!! Kanske kommer vi oss iväg till utlandet för träning också? Ja, möjligheterna finns!! Woooppaaa!! Även om inte allt blir av så är det så kul att ha en massa på gång. Energiboost!!
Planer har vi på spårläger för Johan Holmlund också!! OMG!!
Attans va kul!! Kram till min goa träningskamrat Pernilla, vi kan verkligen nörda ner oss i hundträning!! Utan Pernilla och om jag inte bytt träningsmetod hade jag lagt av med hundarna för länge sedan!!

2 kommentarer:

Jeanette sa...

Det är så skönt när man hittar sin melodi! :)

Cia sa...

Ja det är så göttans !! Men jag vill också vara nyfiken hela tiden .. HUR och VARFÖR!! Kram